A ermida da Virxe do Camiño de Crecente xa conta coa escultura da Escola de Cantería da Deputación de Pontevedra

A peza da Virxe, elaborada en granito polo alumno da escola Bruno Comesaña Ledo, xa está instalada no templo, que data de 1616

17 de outubro de 2019

Escultura Escola de Cantería

A Escola de Cantería da Deputación de Pontevedra acaba de instalar a escultura que representa á Virxe do Camiño na ermida do mesmo nome, situada na parroquia de San Roque do Freixo en Crecente. A peza, elaborada en granito, mide 1,20 metros con figura e base, e pesa aproximadamente 700 quilos.

A escultura é obra do alumno da Escola de Cantería, Bruno Comesaña Ledo, e trátase dunha reprodución da imaxe da Virxe do Camiño, que ten ermida propia desde 1616. A peza está baseada na figura orixinal, que está en depósito. O único cambio con respecto á orixinal é o material, xa que a primeira era de madeira policromada e a nova escultura é de granito, e o tamaño, xa que a réplica é algo máis grande. O persoal da Escola de Cantería xa situou a peza na hornacina que ten a Virxe do Camiño na citada ermida.

A presidenta da institución provincial, Carmela Silva, asinou en xuño deste ano o convenio co párroco de San Roque do Freixo, José Antonio Eiró, para a cesión desta escultura da Virxe. A través destes acordos con concellos e distintas entidades da provincia, a Deputación está a espallar o traballo realizado polo alumnado da Escola de Cantería como práctica na súa formación. Deste xeito, ademais de poñer en valor a formación que reciben, tamén se está a dotar de elementos patrimoniais ás diferentes vilas da provincia e a enxalzar un oficio "que forma parte das nosas tradicións senlleiras, como é a cantería", como destacara Silva. A Deputación asumiu os traballos de elaboración e instalación da figura.